maandag 26 mei 2008

powerplay is OK (olé olé olé)

Na een periode van een zekere animositeit sloten Coldplay en yours truly kortelings weer vriendschap. En ik begin me zolangzamerhand af te vragen of ik in de jaren dat Mister Martin en de zijnen hier buitenspel stonden niet ongelooflijk veel goeds gemist heb. Single Violet Hill kickt me daar toch een partijtje S zeg... Poei! En dan vooral de riemiksen. Eerder hoorde je al de interpretatie van de Cryptonites ; hier en nu volgt er ééntje die als The Cold Cut-riemiks door het leven gaat. En opnieuw is het resultaat geen poezenplas! Hoezo salon-pop? Hier worden de mouwen opgestroopt; hier staan de poten in het bluswater! Nope, geen tere ziel in zicht, wat dan weer niet moet worden uitgelegd als een aanval op tere zielen. Ik reken zelfs meer dan één tere ziel tot mijn vriendenkring, maar dat geheel terzijde. Coldplay is weer een regular op de camping, en dát vieren wij!

LISTEN&LOAD: Violet Hill (The Cold Cut Remix) - Coldplay
INFO: Coldplay.Com

Geen opmerkingen: