vrijdag 30 mei 2008

handvaardigheid

BOVEN KLIKKON!

Onze nimmer versagende line up-hunter Smoke Bruijs kondigde het gisteren al aan: het zou namen gaan regenen! En ja hoor, vanochtend jeux-de-boulede hij de eerste vangst per sms de camping op. POEI! Wij gingen er van spinnen. Smook niet; die begon te brommen. Budubudubudubu... Was nog niet helemaal tevreden, zoveel werd duidelijk. Maar dat komt goed en het is bovendien te begrijpen. We hebben het hier immers over een doorgewinterde LL-watcher; iemand die zich niet laat foppen door door zo'n openingsoffensief. Die is ervaren genoeg om te weten dat van de huidige twintig toppers minimaal de helft het polderparadijs nooit van binnen zal zien. Dan dus ook ging polderpolonaise. Dan brom je.

...mijn head-first-snoekduik op een betonnen vloer ...

Klopt. Wie verwacht dat deze LLLine up stand houd, is inderdaad zijn eigen teleurstelling aan het organiseren. Toch hangen we de slingers op! Maar dat komt alléén maar omdat we zo'n leuke collage hebben gemaakt, waarin (éven zoeken) onze favo's zijn verwerkt. Moet je wél eerst de pic klikken, tenzij je bionische ogen hebt natuurlijk. De kans is echter groter dat u wel wat beters te doen heeft. En bovendien heeft u vermoedelijk zo rond het einde van uw lagere schooltijd de passie voor schaar en lijm ingewisseld voor meer adolescente interesses; zoals de meeste gezonde mensen. En dáár wringt nou net de schoen! Sinds mijn head-first-snoekduik op een betonnen vloer (nadat Smoke Bruijs mijn handen achter mijn rug had vastgebonden en me daarna liet struikelen) heb ik problemen met mijn knip-en-plak-klier. Ernstige problemen. Die groeit sindsdien nog maar héél traag. En zodoende heb ik een zwáre vorm van plak-en-knip-ontwikkelingsachterstand. Dús zit ik nu pas in de knutselfase! Erg he? Och, het is slechts één van de vele aandoeningen die ik aan die val heb overgehouden...

Oeps, bijna vergeten: de LLLine up! Hierboven in de pic dus de campingfavo's; hieronder één van hen in audio: Jamie Lidell, in ze miks.

LISTEN&LOAD: A Little Bit Of Feelgood (Mondkopf remix) - Jamie Lidell
INFO: Jamie Lidell op het Web

1 opmerking:

Anoniem zei

smook; of die keer dat er iemand (smook of camping) een steen door een ruit gooide en dat diegene aan de andere kant (smook of camping) die steen tegen z'n hoofd kreeg.Gapend gat.

Jah menson, ratjes waren het vroeger , die broos.