vrijdag 30 mei 2008

LUXEPROBLEMEN

Nadat Ash's wervelwind me naar alle waarschijnlijkheid een gepeperde speeding ticket bezorgd heeft, kwam ik (herstel: mijn voet) weer een beetje tot rust toen kort daarna ondergaande powerpopper aan de beurt was (remember de GITAAAAAARMUZIEK Miks?). Hier zitten ook gitaren in, maar vergeleken met Lose Control is dit natuurlijk peuterspeelzaalpop. En daar is toevallig helemáál niks mis mee. Sterker nog: ik denk dat ik Super Deluxe's hartebreker op mijn postzegel-sized studentenkamer in 030 toch al snel zo'n 386 keer een spin heb gegeven. En van die 386 minstens 269 keer heel hard zat mee te zingen. En van die 269 naar schatting 111 keer de air guitar ter hand nam. En van die 111 precies 36 keer niet door had dat er iemand binnen kwam. En van die 36 volgens mij 18 keer veel geld bood om het stil te houden. En van die 18 minimaal 9 keer als reactie juist veel geld aangeboden kréég als ik She came on nog een keer zou opzetten. En van die 9 zeker weten 9 keer voorstelde om in natura te betalen. Hoeveel keer dat bevestigend werd beantwoord...? Zo-hey... Brings back memories.

LISTEN&LOAD: She came on - Super Deluxe
INFO: SuperSpace

1 opmerking:

Anoniem zei

Smook: Nou?
Zeg maar, er leest toch niemand mee