maandag 18 augustus 2008

COMPLET

Over stoppen gesproken...
CAMPINGDISCO IS CLOSED!
Permanent. Punt. Uit. Tip-tap-top, de vieze plaatjes waren op. En m'n vrije tijd al helemaal. Leuk, zo'n hobby, maar er is nog meer te doen. In het leven, zeg maar... Dus ik dank u allen voor de aandacht en het trouwe bezoek, het was mij zeer dierbaar! Overigens laat ik u niet volledig met lege handen achter, want vanaf nu kunt u terecht op:
SONIC RECREATION!
Dat is net zoiets als dit, maar dan anders. Hoe anders? Zó anders: u vindt er nog steeds downloadbare tipski's en home made artwork; echter niet langer dagelijks, maar wekelijks, zo ongeveer. En zónder al dat geouwehoer van your's truly (joehoe); dat begreep echt niemand meer. Is niet meer nodig bovendien, want een set handzame pictogrammen wijst de weg. Hoop dat u de weg ook weet te vinden.
(CLICK...).
Dit was Campingdisco. Saluti.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Smook: heeft iemand nog tips waar ik kan afkicken? wat moet ik nu met mijn avonden? Met mijn vrouw praten of zo. Pffff, het stoppen van deze site heeft veel meer gevolgen dan dat je zo even bedenkt! Sterkte allemaal

Anoniem zei

Lieve lieve camping,
Een trouwe lezer kun je me niet noemen, maar ik ben er toch even stil van Een weloverwogen besluit lees ik tussen de regels door en ik kan me je wel voorstellen, maar toch... het einde van een tijdperk!Het is bijna 20.00 uur zie ik en een mooi moment om even 2 minuten stil te zijn... ssssssst
-stilte-
Laat een ding duidelijk zijn lieve Dj, van je blog wil ik afscheid nemen, maar van de persoon achter de blog nog lange niet! Als ode aan "het einde" draai ik gewoon nog even het treurige maar prachtige "Visions" van bro Stevie W. hier van wat ooit simpeleg de overkant was....Lots of love, Olalala3

Anoniem zei

Wat een lieve woorden, bedankt! Zit me hier toch een potje te blozen...

De beslissing was inderdaad weloverwogen, maar het valt me zwaar. U begrijpt dan ook dat de cold turkey aan deze kant het allergrootst zal zijn. Want mijn vlijtige getik had natuurlijk véél meer betekenis dan alleen dat dagelijkse triootje met taal en muziek. Het vormde anderhalf jaar lang de broodnodige houvast voor een geboren chaoot; op die momenten stond de achtbaan eventjes stil. Heel nuttig dus, ware het niet dat ik dan weer geen maat kan houden, waardoor de behandeling langzaamaan tot een kwaal dreigde uit te groeien. Het is ook altijd wat (;

Helemaal stoppen, was overigens uitgesloten. De moezikale autoverkoper in mij is nou eenmaal onuitroeibaar; die leeft daarom voort op Sonic Recreation. Minder arbeidsintensief, minder frequent, maar nog steeds een platform voor mijn kinderlijke drang om te jubelen.

En LL... Ook dát is weloverwogen. Dat wist ik eigenlijk al voorafgaand aan LL08. Gevoel.

En Sweet Smook; vooropgesteld dat ik me zéér vereerd voel door de loftuitingen, is het natuurlijk niet helemaal waar. Want we weten allemaal dat niet ik, maar jij al een aantal jaar de enige echte cultuurbewaarder van onze LL-crew bent. Vooral door uit te stralen dat het geen ene foek uitmaakt of je er voor de zevende of de allereerste keer bij bent. Iedereen telt even hard mee; zodat die titel louter ceremoniele waarde heeft. En zo hoort het.

En voor wat betreft LL09: wees gerust. Ik doe m'n ogen dicht en loop drie dagen lang in gedachten mee. Tot in mijn dromen. Helemaal leuk. Alleen het wakker worden, zal zwaar vallen. Dus misschien dat ik nog een ochtendje eieren kom bakken!

En natuurlijk blijf ik nauw verbonden bij de LLReunion. Of jullie nou willen of niet. Ik ga nergens heen, pas maar op...

Nu stop ik, want anders had Campingdisco net zo goed niet op slot kunnen gooien.

Besos

Camping

Anoniem zei

Habba habba, al is tie dicht...ik moet er toch ff op reageren. Ik dacht even dat het een grapje was, maar mister DJ is oserioso. Je wilt niet weten hoeveel ik van je tekstjes en vooral je downloadtips heb genoten en gebruik gemaakt.
Een begrijpelijke keus dat dan weer wel. Gonna mis this! Love timmerik.
En nu dan snel naar sonic

Anoniem zei

Wat een fantastische manier om te gaan! Hulde. De geruchten gingen ieder jaar weer, maar dit keer is het er dan toch echt van gekomen.

Ik heb van je genoten, hoewel ik zeker geen frequent bezoeker was van je site (schanduhh). Ik hoop wel dat deze site nog geruime tijd in de lucht blijft! Er werd namelijk meer materiaal op gepubliceerd dan ik kon bijhouden en ik heb nog heel wat te downloaden... ;-)

Ach, wie weet is het net als met het verscheiden van die bekende, langvergeten artiest. De revival is per direct een feit en de cd's zijn niet meer aan te slepen. Wellicht is dit het tragische lot wat deze site te wachten staat? Plotselinge kijk- en luistercijfers die de pan uit rijzen? We gaan het zien...

Respect Camping!!! Ik heb bewondering voor je tomeloze energie en toewijding, begrip voor je besluit. En wat fijn dat Sonic Recreation in het leven is geroepen! Met een wekelijkse update moet het beter bij te benen zijn, dat downloaden, haha. Ik ga mijn leven beteren... I'm a believer!!

Tja Camping, het is goed zo.
Grote groet en tot de volgende reunie. Of is dat nu ook verleden tijd? Want dat kan je niet maken he! Er is tenslotte maar één DJ Camping. Legendarisch! En een LL-feestje zonder DJ Camping... nee, daar zijn mijn nog licht benevelde sompige hersenen niet aan toe.

:-)

Grtz & thnx.
Big Man Y

Anoniem zei

doet ie het nog?

Maddie zei

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you about a broken link on your site. Please email me back and I would be happy to point them out to you.

Thanks!

Madison
maddie0147 at gmail.com

Music videos
Celebrities