zaterdag 2 augustus 2008

GAYDEE

EN FIXED; nét nu we noodopvang geregeld hadden. Naja, beter zo. Kan ik meteen vertellen wat mij hedenochtend overkwam.
'Wat een geweldige droom', dacht ik vanochtend, in de twilight zone tussen slapen en ontwaken. Ik was op een feest beland, waar de ene na de andere moddervette vloervuller door m'n borstkas beukte. Levensecht! Zozeer zelfs dat ik de echo's van m'n droom nog hoorde toen ik mezelf ervan had verzekerd in wakkere toestand te zijn. Tótdat reality aanbelde. Het dubbeltje kletterde eindelijk naar benee: GAY PRIDE! Natúúrlijk. Recht voor m 'n deur. En hupsakeetjes, daar denderde de volgende dance-giant alweer voorbij; Jaydee's Plastic Dreams. Ik zei het al..., wat-een-geweldige-droom!

LISTEN&LOAD: Plastic Dreams - Jaydee
INFO: WayWayJaydee

Geen opmerkingen: