woensdag 30 mei 2007

Tante Trees

I know, het gevaar van herhaling (of is het verveling?) ligt op de loer, maar - foek it -, goed is goed! Wie is goed? Erol is goed! Onder die belachelijke schuilnaam Beyond the Wizard's Sleeve strooit onze Alkan-de-Palkan met killer tracks alsof 'ie kleinduimpje zelf is. En zulk strooigoed houd ik natuurlijk niet voor mezelf. Daarom deze: Raise the Roof (Beyond the Wizard's Sleeve Re-animation)van Tracey Thorn. De stem van Everything But The Girl schittert hier in een door Erol magistraal op- en afgebouwde spacerocktriphopper (nou nou...). Astronautenvoer!

LISTEN&LOAD: Raise the Roof (Beyond the Wizard's Sleeve Re-animation)-Tracey Thorn
INFO: Tracey Thorn on Myspace

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Smook zegt: inderdaag een heel spacy nummertje. Brengt je in hogere sferen.

Camping zei

Yo Smook, leuk, thnks voor de reactie. Vind het ook wel een fijn zwevertje ja. Maar eens uitproberen als afterburner in de laatste uurtjes van de eerstvolgende LLReunion?

Anoniem zei

B.M.Y zegt: Allereerst mijn complimenten voor deze geheel nieuwe en fris opgelikte LL Campingdisco site. DJ Camping rules! Ik weet niet waar je de tijd en de energie vandaan haalt, maar volgens mij heb je in de tussentijd ook nog ergens een cursusje webdesign opgepikt. Looking good! Ik zal mijn best doen regelmatig(er) te checken èn te reageren, uiteraard. Zo'n onverbrijdeld enthousiasme werkt wel verdomd aanstekelijk en inspirerend, moet ik zeggen. Helaas wordt ik dagelijks dusdanig "uitgeknepen" dat ik 's avonds geen zin meer heb om ook nog leuke dingen te gaan doen achter mijn vertrouwde Appeltje... Maar, misschien moet ik daar maar gewoon eens zin in gaan maken! Ik zou wel iets meer met muziek willen doen achter mijn Mac. In de zin van maken, zeg maar... Bugger, ik dwaal af. DJ CAMPING: Hulde!! Tot snel, en ik hou je tippies in de gaten ;-) Gegroet ook aan de andere LL gasten!

Ciao, Big Man Y

Anoniem zei

Smook zegt: big man!

kaarrtje al gekocht?

@camping: hele mooie afterburner.

Wat betreft pinkpop: ik was nogal te spreken over magic numbers. ERg aanstekelijk

Anoniem zei

Big Man Y zegt:
Kaartje is maandag the pocket! Ik moet zeggen dat ik geloof ik ook wel aardig gecharmeerd ben van Arcade Fire. Ik heb de geruchtenmachine trouwens horen ratelen... iets over Underworld. Het zal toch niet :-0

Bloc Party zou ook zeer fraai zijn, maar die ga ik 26 juni al bekijken in de HMH. Groove Armada en Basement Jaxx kijk ik reikhalzend naar uit. Laterrrr.

Camping zei

Ola BMY! Leuk dat je langskomt! Hoest met Little Man Y? Man toch?