zaterdag 5 mei 2007

Nóg een laagje?

Ulrich Schnauss: love him or hate him? Je moet er tegen kunnen, tegen die perfectionistische, sferische, dromerige dance. Nou, kom maar door hoor! Ik kan er tegen. Ullie heeft een nieuwe plaat (Goodbye) en daarop smeert 'ie opnieuw laagje op laagje (op laagje, op laagje, etc.). Ik las ergens dat Schnaussemans op één track van zijn nieuwe album honderd sporen heeft gebruikt. Ja, dan denk ik: doe er dan honderd-en-één! Enniewees, blij dat 'ie back is. Hieronder vind je het magistrale up-tempo Here today, gone tomorrow. Zou het zomaar heel goed kunnen doen op de dansvloer. Ik dacht zo omstreeks 05.20 uur (;

En wat betreft love him/hate him: oh, I love him!

LISTEN&LOAD: Ulrich Schnauss - Here today, gone tomorrow
INFO: Ullie on Myspace

2 opmerkingen:

sjoemp zei

Hela hola,
Ik heb nog niets gezien van die hele site. Eerst maar even kijken of ik een reactie kan geven.
Ga er dus blind vanuit dat de site leuk is want ik ben toch totally dj camping fan dus mij kan nix gebeuren!
doei

Camping zei

Sjoempie, hela hola! Thnks voor de reactie, kus!