zondag 13 januari 2008

Like it rough?

BINNENNNNNN! Ik heb 'm hoor. Eerder vermoeide ik u met mijn Grote Verlangen en nu val ik u lastig met mijn Grote Geluk. Naja, lastigvallen... Alleen zij die een zekere animositeit koesteren jegens kokendhete dansvloerverwarming zullen zich aangesproken voelen. En de rest? De rest rent over 10 minuten naar hun agenda's om alvast elke vrijdag in maart te blokkeren voor de voorjaars-Reunion. Want deze bom moet in dát umfeld tot ontploffing worden gebracht. Koppen tussen de boxen en gaan met die ananas! Dat werk.

...modderworstelen...

De recensent van MixMag, die mij op het spoor zette, had overigens helemaal gelijk: dit klinkt inderdaad als een viesfijn potje modderworstelen tussen Soulwax, Boney M, Flash & The Pan en Erol Alkan. En volgens mij doet Tiga stiekem óók mee. Poei. Een Future Reunon-classic boys and girls. DA-VE-REND! De minstens net zo vette vocal miks houden jullie nog te goed, maar als die in hetzelfde tempo binnendruppelt als deze Dub-miks kan dat nog wel een paar dagen duren. In de tussentijd: partyyyyyyyyyy.

LISTEN&LOAD: Phantom Punch (A Touch of Class Dub) - Sondre Lerche
INFO: ATOCWWW

Geen opmerkingen: