vrijdag 11 januari 2008

Wanted

Absence make the heart grow fonder: wie zei dat ook alweer? Was het Shakespeare, Poe, J.D. Slazenger, Eleanor Roosevelt, Margareth Thatcher, John de Wolf? Maakt ook niet uit, want het gevoel is universeel: als iets of iemand er niet is, dan is het verlangen extra groot. En dat is nou precies waar ik nu al een week of twee mee kamp. Ik zal meteen het woord RELATIVERING in de mond nemen, want het betreft slechts een plaatje, maar toch... What is the deal: onlangs las ik in Mix Mag een recensie over de A Touch Of Class Riemiks van Sondre Lerche's Phantom Punch. Die ging ongeveer als volgt: 'deze plaat begint als Soulwax en schakelt daarna over op Boney M, ondersteund door Flash & The Pan met Erol Alkan achter de knoppen'. Poei..., dát moest ik horen! En ik hoorde het..., maar helaas slechts 40 seconden lang, want toen sneed de Slsker aan de overkant de lijn door. Sindsdien jaag ik verbeten op de rest. En oh-oh-oh, wat is het verlangen groot!

...snel hopelijk...

Zo, nu weer de voeten op de grond. Zodra ik 'm binnen heb, smijt ik deze geweldenaar over de schutting. Dan snappen jullie mijn smart misschien een beetje. Dan horen jullie óók wat voor 'n beestachtig brute Future Reunion-classic het is. Later dus. Snel hopelijk. Voor nu, als voorproefje, het origineel van Phantom Punch en een vieze vette ATOC-riemiks van de Scissors. Ook niet verkeerd.

LISTEN&LOAD:
Phantom Punch - Sondre Lerche
Comfortabely Numb (ATOC Dub Remix) - Scissor Sisters
INFO: SL & ATOC on the WWW

Geen opmerkingen: