vrijdag 29 februari 2008

BOEKENBAL!

Voor een goed boek ga je naar de bieb, voor een goeie biet ga je naar...? De Campingdisco natuurlijk! Jaha, want hier is DJ Camping's BEATBLIOTEQUE: één uur en bijna twintig minuten lang hoor je hier de allerlaatste bestsellers (en een enkele evergreen). Van de pure pop van The Feeling en The Ting Tings tot de heavy housers van Roisin Murphy en Felix Da Housecat. Maar bijvoorbeeld óók de adembenemde adempauze van Dominique Leone, de shoegaze-vulkaan van Butterfly Explosion of de fonkelende lente-coda van Windsurf. Je kunt er alle kanten mee op, want hij gáát alle kanten op. Van voor naar achter van links naar rechts, dat werk. Dus léén 'm, deze miks. Geloof me, 'tis een echte page turner: die luister je in één ruk uit!

LISTEN&LOAD: DJ Camping's BEATBLIOTEQUE
Clickpic4BigTracks+Art

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Timmerik:
Voor 't weekend ff checken die boekenballendjmiks. En erna als een balletje?

Anoniem zei

smook: zeker weten dat er niemand meegaat naar rock werchter? Naast wat er al langer bekend is zeg ik: moby, underworld, soulwax, 2 manu dj's, the verve, beck, neil Young!

Anoniem zei

En of: als een BAL!

RockWerchter las ich passieren, vrees ik. SLECHTE LINE UP!

*geintje*

Maar ik mag dit jaar maar één open air van mijn psychiater... En dat is dan LL he (;

Anoniem zei

smook: SLECHTE PSYCHIATER