zaterdag 2 februari 2008

krom = krom + plat = plat

Wie houd ik nou eigenlijk voor de gek? Met de regelmaat van de klok poost ik hier oppervlakkige, vette feestdeunen, die consequent vergezeld gaan van een krampachtige rechtvaardiging. Zo van: 'elke dag kaviaar gaat ook vervelen, dus een papatje op zijn tijd...'. En meer van zulks. Potsierlijk natuurlijk. Laat ik nou maar vrede sluiten met het besef dat er gewoon een behoorlijke vertegenwoordiging superplatte cellen in mijn binneste krioelt. En die claimen zo af en toe stemrecht. Ik ben voor hoor! Daarom deze: Sweet assed child of mine van DJ Donna Summer. It's all in the name folks. CAR-NA-VAL!

LISTEN&LOAD: Sweet assed child of mine - DJ Donna Summer
INFO: DJ Donna Summer op Myspace

Pie-S 1: dat van 'CAR-NA-VAL' neem ik terug. Ik vind carnaval namelijk echt heul stom.
Pie-S 2: en die blote plaatjes zijn dan dus weer niet plat; dat is Kunst!

Geen opmerkingen: