dinsdag 12 februari 2008

Rood met witte stippen

Het wil nog niet echt vlotten met Nul Acht. OK, we hebben een (bescheiden) aantal contenders voor de jaarlijstjes voorbij horen komen, maar om ze nou serieuze kanshebbers voor de Top Tien te noemen... Neen. De supersongs - de aardbevingen zeg maar - moeten nog komen. Denk ik. Hoop ik. Tot die tijd vermaken we ons met uiteenlopende riemiksen, want die ploppen de eerste maanden van dit jaar dan wél weer als champignonnetjes uit de grond. Pluk deze maar eens: de club-remake van Reverend & The Makers' Heavyweight Champion of the World (flashback). Je hoeft er niet voor thuis te blijven, maar als je toevallig toch thuis bent, ontmoet je in deze riemiks een hele vrolijke Frederik.

LISTEN&LOAD: Heavyweight Champion of the World (Club Mix) - Reverend & The Makers
INFO: Reverend & The Makers & The Web

6 opmerkingen:

Anoniem zei

smook:En ook niet thuis blijven op de zaterdag van pinkpop, 31 mei. Wat een line- up. En dj,,justice is dan in de house.

Wie gaat mee?

Anoniem zei

smook: "Camping het huis uit" is bij tijd en wijle een gevoelig mixje

Anoniem zei

smook: leuk liedje voor 7 maart!

Anoniem zei

Yo Smook! Het Huis Uit een gevoelig mixje? En of! Ben ook een hele gevoelige DJ.

En ik laat Pingpongpop aan mijn neus voorbij gaan, vrees ik. Is festival-wise niet aan mij besteed. Los van de line-up, that is.

Juapo zei

Happy Valentino Bros! En de overige knusse Campinggasten XXX

Anoniem zei

smook: jij ook, daddy dj