dinsdag 19 februari 2008

KLASSIEKE MUZIEK

De dinsdag uit met een persoonlijke favo. En na de vorige posting betreft het alwéér een product van mijn matineuze trektochtje door de Camping-iTunes-files. Want ook deze drukte vanavond na lange tijd opeens zijn neus tegen het raam. Maar waar Gwen me pas in de rebound pretoortjes bezorgde, had ik ondergaande track al veel eerder de liefde verklaard.

...dat héle aparte gevoel van binnen...

De Barbara Morgenstern-riemiks van Smash TV's Nobody (dáár hebben we het hier over) is al enige jaren in het bezit van een 'close-to-me-rating'; die uitsluitend wordt toegekend aan nummers die - hoe vaak je ze ook draait, of juist niet - telkens weer verantwoordelijk zijn voor, uhm..., dat héle aparte gevoel van binnen. (...) En Nobody is er zo-eentje. Dankzij de input van Miss Morgenstern ontpopt de song van de Berliners zich tot een geraffineerde en tegendraadse technothriller in een minimalistische pop-outfit (in slow motion). Dat zo'n kwalificatie helemaal niemand verder helpt, realiseer ik me overigens terdege. Luisteren dus maar. Is altijd beter.

LISTEN&LOAD: Nobody (Barbara Morgenstern Mix) - Smash TV
INFO: Smash TV op Internet

Geen opmerkingen: