zaterdag 7 juni 2008

12345

James Holden, Supermayer, Loco Dice, Martin Buttrich, Ellen Allien, Hercules and Love Affair, MSTRKRFT, Peaches dj set, Speedy J, Matthew Dear, Roni Size - Reprazent, Venetian Snares, Steve Rachmad, Shinedoe, Mr. Oizo, Midnight Juggernauts en Yelle. En in de Bierhal dan nog Justice, Erol Alkan, Dr. Lektroluv en Feadz.
Pas op: dit zijn géén nieuwe noteringen in de LLLine up; dit is wél de creme de la creme van het 5 Days Off-programma. Five Days Off peeps! Of misschien moet ik het wat minder uitbundig brengen, want er kán hier en daar iemand denken: niet naar Werchter, wél de Melkweg!? Tsja... Heb getwijfeld over Belgie, omdat iedereen daar lacht. Heb getwijfeld over Belgie, want dat taaltje is zo zacht. Waarom ik uiteindelijk niet voor Belgie heb gekozen? Ja, beetje raar verhaal misschien, maar sinds kan ik bij het woord Werchter alleen nog maar denken aan Het Goede Doel! Hoe vreemd is dát? Dus stél dat ik zou gaan. Dan sta je daar bij R.E.M.; je ziet Michael Stipe, maar je hóórt Henk Westbroek! Of dit. Tienduizend uitzinnige dEUS-fans zingen mee met Suds&Soda: 'And there's always something in the air, sometimes, Suds & Soda mix OK with beer, can I, can I break your sentiment?' Kom ik aanzetten met: 'oh was ik maar een gijzelaar, dan stond altijd mijn eten klaar...'. Nee-nee, dáár begin ik niet aan.

...door de grootmeesters zelf!...

Vandaar dus. Mag ik er van uit gaan dat mijn 5 Days Off-bezoek me niet wordt nagedragen nu u deze achtergrond kent? Bon. 5 DAYS OFF! 5 DAYS OFF! 5 DAYS OFF! 5 DAYS OFF! Wie gaat er mee? En welke dag wordt het? Hoewel ik Erol heel graag eens live zou willen zien, weiger ik mee te werken aan de uitbuiting van dat plus-concert. Valt voor mij af. Bovendien is de donderdag véél boeiender: James Holden en Supermayer in P'iso en Loco Dice, Martin Buttrich en Ellen Allien in de Milkyway. Hoogbegaafde minimal en avontuurlijke techno; door de grootmeesters zelf! Voor een aanmoediging kijkt u naar beneden: een classic Holden-miks. En? Anybody?

LISTEN&LOAD: Safari (James Holden Remix) - Andre Kraml
INFO: Holden@Home

3 opmerkingen:

Anoniem zei

smook: ik ben nu enigzins ontoerekenings vatbaar want de hele nacht niet slapen is niet goed voor je hoofd. Dus daarom durf ik wel te zeggen dat ik donderdag nog een gaatje in mijn agenda heb......mits... maar...behalve en tenzij.....

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Wat doe je dan; zo'n hele nacht op?