woensdag 4 juni 2008

gehaktdag?

De hele riedel over Coldplay en Campingdisco ga ik niet meer afdraaien. Dat deed ik hier al (en daarna hier nóg eens). Ik zal het einde verklappen: 'en ze leefde nog lang en gelukkig'. Steeds gelukkiger mag ik wel zeggen, want we noteren riemiks nummertje drie van Violet Hill. Dan kun je je afvragen of dat niet naar overdaad neigt, maar als dan duidelijk wordt dat Justice aan de bal is... Ja, dan is het een ander verhaal; een keihard en bloederig horror-verhaal in dit geval. Want de Fransjes hebben op deze demo-bootleg-rip-tip-tap-top-mijn-pen-is-op alle melodieuze elementen uit de Coldplay-plaat het hoofd afgehakt! Die wisselde het duo in voor circa tienduizend metal-riffs. Da's eng, ja. Maar érgens ook wel weer verschrikkelijk fijn. Als je tenminste zin hebt in een plaatselijke verdoving van je gehoororganen. En het klinkt gek, maar soms kun je daar dus heel erg naar verlangen...

LISTEN&LOAD: Violet Hill (Justice's Death And All His Friends Remix) - Coldplay
INFO: ColdCom

Geen opmerkingen: