woensdag 18 juni 2008

WHAP

OK, the truth and nothing but the truth: wij zijn vandaag de mist ingegaan. Vreemd, zeg maar. Ja, een ander, ja. Alleen wat geflirt hoor. Had niks om het lijf. Knipoogje hier, woeste sex daar..., je kent 't wel. (...) Wat zeg je? Heh? Nee joh, zei ik.. Zei ik dat? Zei ik 'een knipoogje'? Welnéééééé, zou ik toch nooit doen? Zo ver laat ik het niet komen.
En tot zover hoofdstuk 1 uit het handboek 'Hoe doe ik niet grappig'. Waarom dan tóch? Omdat het als bruggetje bedoeld was naar ondergaande riemiks van Blackout: een recente outing van Camping-twotimers The Whip. De overspel-beeldspraak kwam voort uit het feit dat de knoppendraaier van dienst, onze enige echte Ashley Beedle, er een halve trancetrack van heeft gemaakt. Trance ja! Alleen al het luisteren naar trance staat hier op de camping gelijk aan een potje naked Twister met de buurvrouw; laat staan dat je het nog goed vindt ook. Naja, dan maar guilty. Want door de opwinding die Beedle aan deze plaat heeft verbonden, breken m'n principes als lucifers in tweeen. Maar goed ook. Goed is goed. En dit is goed. Geweldig goed!

LISTEN&LOAD: Blackout (Ashley Beedle Generation Next Remix) - The Whip
INFO: WHIPWEB

Geen opmerkingen: