woensdag 4 juni 2008

No Doubt!

Soms denk ik: 'wat moet ik nou met Mika?' True, dat ik dat uberhaupt denk, is op zich best zorgwekkend, maar wees gerust: dat gebeurt uitsluitend als ik echt niks meer heb om aan te denken. Toch die vraag... Wat moet ik nou met Mika? Wie is hij? Of misschien beter: wát is hij?

Is dat:

A) Mika de Marketingmachine
B) Mika de Kopieermachine
of
C) Niets van dat al! Dus eigenlijk: Mika de Nietmachine?

Tsja, weet ik veel. Mijn reacties op het Britse pagepopje varieren van 'doe normaal man!' en 'we don't need another Freddy' tot 'poei, wat een foeking flair!' en 'hallo daar, lekker liedje'. Bovendién behoort hij tot de inner circle van Dansje, weet u nog wel? Daarmee is 'ie er natuurlijk eigenlijk al. En ik kan nu wel verklappen dat uiteindelijk óók het laatste kruimeltje argwaan weg is gewaaid. Dankzij deze hard hittende Yuksek-riemiks van Mika's Lollipop. Want als iemand én Dansje én Yuksek op de speed dial heeft..., tsja dan ben je dus meteen uitgediscussieerd. Dan deug je een hoedje. Mag ik het horen voor Mika? En Dansje! En Yuksek!

LISTEN&LOAD: Lollipop (Yuksek remix) - Mika
INFO: MIKADO(TCOM)

Geen opmerkingen: