zaterdag 14 juni 2008

On your marks, get set...

Hier heb ik heul lang naar gezocht! ...omdat zowel de titel als de uitvoerende artiest van deze track via het afvoerputje van m'n geheugen was weggespoeld. Wist alleen dat het iets met 'body' was. Nou..., ik moet zeggen dat die zoekterm ervoor zorgde dat mijn speurtocht op het net nou niet echt saai te noemen was. Wat een bodies bevat dat web zeg... Poei! En die bodies reikten me uiteindelijk ook de sleutel aan. Toen viel het dubbeltje. Ik zocht niet 'body', maar 'bodies'; Dead Bodies om precies te zijn. Visueel misschien minder mooi dan die andere zoekresultaten, maar ach, daar gaf ik sowieso al niet veel om. Nee, dán die dode bodies... Met de titel in de pocket, volgde de afzender al snel: het was Air! Natúúrlijk, hoe kon ik 't vergeten? Zij waren het, die deze beauty een paar jaar gelee op een tamelijk obscure soundtrack dumpten. Grootse plaat van korte duur. In minder dan drie minuten hoor je hier een rockende en razende race; met in baan 1 de piano, in baan 2 de bas, in baan 3 de drums en in baan 4 (komt wat laat op gang) de synths. Wie won? Luister maar.

LISTEN&LOAD: Dead Bodies - Air
INFO: Air op het web

Geen opmerkingen: