vrijdag 11 juli 2008

Douze points pour JeePee!

Weeeee gaan naarrrrr Emmie toe, we gaan naar Emmie toe, we gaan naar Emmie toe, we gaan naar Emmie toe. Weeeee gaa... Naja, u catcht mijn drift.We gaan dus naar Emmie toe. Emmie dre-en-tachtig! Dát allemaal dankzij onze ouwe trainspotter Juapo, die de komst van de meester-laagjesmaker over de tentdoeken trompetterde. Oioioi, ik kannie wachten. Komt allen. Twijfelaars hoeven alleen maar ondergaande live-uitvoering van M83's Don't Save Us From The Flames te luisteren; fijn op de plaat(flashback), nog fijner in the flesh! Of misschien is fijn niet zo'n goede woordkeuze. Fantastic-boombastic, da's beter.

LISTEN&LOAD: Don't Save Us From The Flames (LIVE) - M83
INFO: MMM83WWW

3 opmerkingen:

Anoniem zei

smook: geweldige actie van guapo!!
Ik mag mee naar m83 en deus! yippie
Zou het dan toch nog betekenen dat m83 ook naar biddinghuizen komt?

Juapo zei

Ik moest wel lachen vanochtend want ik zat té vroeg achter Ticketservice! Da's een eerste keer, tze tickets waren nog niet in de releaz. Maar dat krijg je met een paar vroege dansjes van onze Principessa :) Anyway da's wel de kans om nog wat meer serious spotting te doen. Zo geleerd dat Tricky is opgelijnd in de Polder LL08 versie, ben benieuwd of die het nog kan. Ennuh Emmetje kan een warming up zijn voor ADE2008 want dat Amsterdamse Dance event begint het weekend erna... Ik denk dat ik het maar hou op vroege Dansjes en alleen 19/10.

Juapo zei

In da pocket! Beso Juapo