woensdag 23 juli 2008

lief is goed

Mijn psychiater vond het veelbetekenend (zo niet alleszeggend) dat ik gevoelens van liefde per ommegaande met een hardvochtige poosting pareerde. Hij zei iets van ernstige affectiestoornis. Dénk ik..., want ik kon 'm niet helemaal goed verstaan, aangezien ik op dat moment met een groot stuk hout op z'n rug stond te meppen. Tsja, kritiek en camping blijft een kwetsbare combi; dat weet iedereen (en nu ook m'n shrink...). En dat zijn diagnose spot on was, weet ik natuurlijk óók wel. Genegenheidsgehandicapt noem ik het zelf liever. Is goed te behandelen hoor, no worries. Kijk maar: ik poost zonder problemen nóg een lief liedje! 'Tis een koffer van de sixties-classic Superstar. En een bijzonder gaaf exemplaar bovendien. Heul knap, zoals Shock of Pleasure de song naar onze eeuw tilt, zónder de magie van het Carpenters-origineel te beschadigen. Stoer. Smaakvol vooral.

LISTEN&LOAD: Superstar - Shock of Pleasure
INFO: Shock of Pleasure Poenkt Kom

Geen opmerkingen: