vrijdag 18 juli 2008

SPECIAL ALERT

Attentie-attentie: bijzondere plaat ahead! True, zo n signaal geven we hier wel vaker af, maar dit keer is het extra gemeend! Het (geriemikste) House Jam van het mij tot op heden volstrekt vreemde Gang Gang Dance is namelijk nauwelijks te duiden of in woorden te vangen. En in ons boek is dat een goed teken. Dat betekent dat het een onalledaags ding betreft; iets waar je bijzondere platen aan herkent, niewaar? Laat ik me daarom niet verliezen in hemelfietsende omschrijvingen. Ik beperk me tot wat kreten. Kómen ze:

galmmmmmmmmmmmm, vervreemdende vocalen, psychedelipop, wave, gedoseerde gitaargolven, tempowisselingen, geen allemansvriend, jeuk!
Niet dat u er ook maar iets aan hebt, maar dan heb ik in elk geval mijn best gedaan. Hoe dan ook, 't is een aparte; een prachtige aparte. Luister zelf maar, want the proof of the pudding is in the eating, n'est ce pas?

LISTEN&LOAD: Gang Gang Dance- House Jam (XXXChange Remix)
INFO: WWWGGD

Geen opmerkingen: