donderdag 24 juli 2008

Second Opinion

Ooit, toen house nog luiers droeg, was deze plaat voor mij zo ongeveer de belichaming van het kwaad. Wat-vond-ik-dit-S L E C H T. Zo slecht, dat het bijna een fysieke weerzin opwekte. Brrrrrrrrrrrr... Wie toen zou beweren dat ik deze track later nog eens op het schild zou heffen, had moeten rennen voor z'n leven. Nou ja, niewaar natuurlijk (ik ben voor vrede); die zou een fikse 'foei!' om z'n oren krijgen, of zoiets.... Hoe dan ook, 'toen' is niet meer. Maar 'nu' wel! En nu duw ik een duo duimen in de lucht bij de recente re-release van Farley Jackmaster Funk's Love Can't Turn Around. Daarop hoor je hoe de contemporaine house heroes Boys Noize en Lifelike een sonisch saluut brengen aan deze legendarische dance-single. De boys aan de hand van een ruige raverock-riemiks en Lifelike met een even straffe als strakke big-room-raket. WICKED. Geschápen voor het party rush hour. Wanna try?

LISTEN&LOAD:
Love Can't Turn Around (Lifelike 2008 Mix) - Farley Jackmaster Funk
Love Can't Turn Around (Boys Noize Started Like This Mix) - Farley Jackmaster Funk
INFO: Jackmaster's Myspace Page

Geen opmerkingen: