vrijdag 11 juli 2008

we zijn een sucker voor dit

YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ja hoor! Op dit soort songs hebben we dit jaar nou zitten te wachten. Ik kan namelijk wel de gemankeerde DJ lopen uithangen, maar deep down ben en blijf ik natuurlijk het jongetje dat met zijn cassetterecordertje nast zich naar de Top 40 luistert. Duim en wijsvinger in aanslag om razendsnel op REC PLAY te drukken als dat ene liedje langs komt; dat popliedje. Zoals deze van Autokratz. Wat een ge-ni-a-le gelukspil! Daar drukken we er hier op de camping dus meteen een hele strip van leeg. Dít is nou wat ons keteltje werkelijk fluiten doet. Mede omdat het ook nog eens gepaard gaat met een gruwelijk uit de bocht gierende riemiks. SMILE! DANCE! JUMP! P O P ! Yop, that's me..., en that will always stay the same. Nou jij!

LISTEN&LOAD: Stay The Same (80kidz remix) - Autokratz
INFO: Autokratzzzwww

2 opmerkingen:

Juapo zei

Zekerz zijn de memories nog vers en vaag, maar van de Putsch komt zeker wat omhoog! Laat die Bitch wat mij betreft maar zitten. Echter de zwoele herinneringen worden aangewakkerd door dit lekkere poppertje van die Autokratz. Qua recensie sluit ik me uiteraard aan bij mijn dansmakker Fumare maar wil ook speciale vermeldingen geven aan (in no particular order) My Morning Jacket, Jay-Z (slechts laatste 3 songs gezien maar geweldig). MGMT, The Hives, Editors en Kings of Leon in deze volgorde gezien en ondanks regen en tranen was het hartverwarmend! En John Butler Trio en de Raconteurs voor aparte rock met speciale effecten en geluiden. Nu ik toch bezig ben, TIPSKI: Komend najaar 2008 komen er quite some bandjes in de Amsterdamse muziektempel, wat dachten jullie van onder meer M83 en d'Eus!! Verkoop begint manjana... vamos??

Anoniem zei

Ik ga mee met Emmetje!