vrijdag 2 november 2007

7, 6, 5, 4...

Counting down to WGD07: DE officiele LLReunion; jouw return ticket to the madness of the polder paradise! Zin in? Mwah... (humor om te lachen is dat he). Enniewees, er rest nog maar weinig tijd om wat persoonlijke favo's te pluggen, in de hoop dat ze op eleven nine de handen op elkaar krijgen. Of nee, de handen in de lucht natuurlijk! Daarom snel door naar ondergaande beauty: Limousine van Vicorious Bliss, in de versie met vox. 'Die ken ik ergens van', denkt een enkel slimpie nu, en dat is helemaal juste. Want in de jonge jaren (nou ja, maanden) van dit blog slingerde ik 'm al eens uw kant op. En nu opnieuw. Hoezo deze recycling? Nou, zoals ik toen al schreef, ben ik ervan overtuigd dat Limousine kan uitgroeien tot een vintage LLReunion-classic. En classics liggen niet voor het oprapen. Dáárom dus in de replay. Omdat deze plaat alles heeft: genoeg vaart voor de vloer, genoeg gitaren voor de festival-feel en genoeg emotie voor de bankzitters. Verplicht voer voor rockers, dansers en poppetjes. Geef je over!

LISTEN&LOAD: Limousine (Myspace Vocal Mix) - Vicarious Bliss
INFO: Vicarious Bliss on Myspace

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Timmerik zegt...kom maar op met al die classics, je weet waar mijn huis woont!!! :-)

Camping zei

Afgesproken, ik neem ze ALLEMAAL mee!