donderdag 15 november 2007

Mmmmmmm, láágjes!

Laatste van vandaag, promise. 'Tis tegelijkertijd een closer van formaat, want warmere tracks dan deze ga je in het resterende staartje van nul zeven dus niet meer tegenkomen, denk ik. Smith & Mudd vangen je hier in een ragfijn gesponnen web van over-en-over-gedubte gitaren, fluisterende percussie en ongeveer een triljoen verstopte geluidjes (maar ik kan er één of twee naast zitten, dus pin me er niet op vast). Subliem subtiel spul. Ik wed dat je al bij de opening weerloos bent. En daarna? Maak je geen zorgen, komt goed. Alles wordt mooi, alles wordt vloeibaar. Dan weet je meteen waarom ze dit Head Music noemen. Head Music it is. Oh ja, dit is dus NIET het moment voor getrut met de volumeknop! Gewoon full on, OK? OK.

Zo, ik voel me al stukken beter. Bye, bye bacillen!

LISTEN&LOAD: Vegetable Square - Smith & Mudd
INFO: Smith & Mudd & Discogs

1 opmerking:

Anoniem zei

smook: "reizen in je hoofd" ....! mooi