donderdag 22 november 2007

wazzup

Moderne arrenbie, met het bijbehorend decorum van trigger happy gangsters en bling bling bitches (ja, ik bedenk het niet, he!), is nou niet echt aan mij besteed. Ik ben toch meer iemand van: 'ach jongens, laten we er eerst nog even over praten, voordat we elkaar overhoop knallen'. Kom je niet ver mee in die scene, kan ik je vertellen. Toch kruipt er heel af en toe een R&B-nummertje door, dat ik dan wel weer helemaal leuk vind. Of mooi, of goed... Zoals Contagious van The Isley Brothers, waar ik in 2001 zowaar een CD-singletje van meende te moeten afschaffen! Dat ding vond ik onlangs ergens onder een kast en dus mik 'm hierbij - met een boogje - over de schutting. Váng 'm; deze dikke, vette, dramatische slower. Lekkerrrrrrrr.

LISTEN&LOAD: Contagious - The Isley Brothers feat. Ronald Isley AKA Mr. Biggs
INFO: The Isley Brothers on the web

Geen opmerkingen: