woensdag 8 augustus 2007

EIND GOED AL GOED IN DE POLDER

De polderparadijselijke wegen zijn ondoorgrondelijk: zie je jezelf de ene dag het LL-weekend nog thuis doorbrengen; de andere dag zie je jezelf tijdens het LL-weekend in de polder wandelen met press/guest-bandje om. Zo kan het gaan. Correctie: zo ging het! En om het helemáál eind-goed-al-goed te maken, lukte het me ook nog om mijn te dure kaartje weer kwijt te raken. Hey, dat is wel een JOEPIE waard. JOEPIE!

Ter verlenging van mijn vrolijke LL-gemoed poost ik hieronder in het kader van Foreplay in Paradise een verzoekje/tipski van de inmiddels veilig teruggekeerde Smook. Hij wijst ons op Heavyweight Champion of the World van Reverend and the Makers (zaterdag, 16.45 uur, India). En dat begrijp ik wel. Typische Smook-song. Typische festivaltune ook. Half lol, half rock, helemaal leuk. Vangen!


LISTEN&LOAD: Heavyweight Champion of the World - Reverend and the Makers
INFO: Reverend and the Makers on the web

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Sloopski: waaaaaaaauuuuuuuw wat goed zeg Toppie. Gezelli hoor dat je er bij bent gappie

xxx

Anoniem zei

Sloopski! Eu! Ja, heb er heel veel zin in. Wordt een partijtje!

Anoniem zei

smook zegt: hey, dat ze op L.L spelen dat wist ik dan weer niet!