zaterdag 22 maart 2008

Camping paast miksje

Persoonlijk heb ik het niet zo op Pasen. Erg welkom hoor, die vrije dagen, maar de aanleiding daarvoor ontgaat me in het geheel. We herdenken dus de dag dat een Timmerman uit Nazareth, uhmm..., opstond. Mmmmmmm, persoonlijk vind ik dat toch een béétje overdreven. Dat doe ik elke dag; opstaan! Toegegeven, 'tis niet altijd even makkelijk, maar om dat nou meteen een heel weekend lang te gaan lopen vieren...? Opstaan is sowieso geen reden voor feest. Blijven liggen, dát is pas iets om te vieren. Ontbijt op bed, eitje erbij (gewoon om op te eten, dus NIET om te verstoppen -nóg zo'n ridicuul Paas-ritueel).

...Bach was een betere mikser...

Jaja menson, humor om te lachen. Pasen is uiteraard OK olé olé! Vooral vanwege de vrije dagen dan. Kan er namelijk weer gewerkt worden aan een klein miksje (of twee...). Sterker nog, hier is 'ie al! DJ Camping's BROODJE PAAS Miks: een verrassend en veelzijdig Paasbroodje, dat in moezikaal opzicht eerbied toont aan deze plechtige viering. Geen gebeuk dus (nou ja, nauwelijks), maar meer mellow spul. Zélfs de visite zal 'm kunnen waarderen. Een perfect substituut voor de Mattheus Passion morgenochtend, hoewel ik wil benadrukken dat Bach een betere mikser was. Laat dát gezegd zijn (; Prettige Paas~!

Pie-S: en die JOEKEL van een lasfout(en), ongeveer 10 minuten voor tijd, zei mij vergeven OK? In lijn met de Paasgedachte. Vrede op aarde en zo...

LISTEN&LOAD: DJ Camping's BROODJE PAAS Miks
Plaatje klikken voor kamerbrede tracklisting en GROOT artwork

Geen opmerkingen: