maandag 10 maart 2008

flits terug (deel 4)

Nog meer behoefte aan een flashback to friday? Dat kan! Met deze vierde Micromiks in successie (hierna stop ik hoor). Je herinnert 'm misschien wel, met name vanwege het kinky nasty-intro. Maar ook de rest kwam vrijdag - enigszins verknipt weliswaar - voorbij op de SJOEMPIEFOURTYPARTY. En hierbij dus nog eens op een rij: RSL's The Mast (met Gilles P-vox), Rain on me van, uhm..., Kane (het is heus!), een live-uitvoering van Van Halen's Jump en de finale in de vorm van Scissor Sisters' Comfortably numb in de extréém dansbare Paperfaces-riemiks. Dat wordt dan dus MAST RAIN JUMP NUMB! Of eigenlijk Sjoemp Noemb...

LISTEN&LOAD: MAST RAIN JUMP NUMB (A Camping Micromiks)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

smook: m83 komt in motel mozaik

Anoniem zei

Smook: weet iemand wat ik vrijdagnacht tussen pakweg 01.00 uur en 08.30 uur zo al heb uitgevoerd?
Ik heb een kleine gaatje in mijn geheugen. Iemand?

Camping zei

Iets met dansen volgens mij...

Anoniem zei

Nou Smook.......wij weten het ook niet, ook geheugengaatjes.

gr.Tûtsje