zondag 9 maart 2008

Two days after

Zo.... Dát was me nog eens one happy happening, die SJOEMPIEFOURTYPARTY! Eindelijk weer eens een ouderwetse allnighter. Blije eien everywhere. Moezikaal ook zeker een geslaagde editie, met zo links en rechts een aspirant Reunion-classic. En niet te vergeten een ontwapenend debuut van het dynamic duo uit het hoge Noorden; daar staat met DIKKE VETTE letters 'blijvertjes' boven. Hieronder de speciaal voor deze mijlpaal gebakken Campingmiks. De hardcopy was exclusief voor Sjoemp; de digitale uitvoering - uiteraard - voor iedereen. Enjoy en rust uit!

LISTEN&LOAD: SJOEMPIEFOURTYPARTY
KlikpicvoorXXLtracks&artwork

6 opmerkingen:

Anoniem zei

smook:
Oh, oh, oh lieve mensen. Het was een hele goede party voor Sjoemp. We hebben haar een onvergetelijke verjaardag geboden.En....DJ, je draaide weer geweldig! Hele goede fibe.
2 meter en 1 meter 60 deden moeiteloos mee. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Een mintpuntje dan...alle respect voor DQ en Guapo (ik had dezelfde keuze gemaakt en jullie waren r 's middags, TOP)maar ik heb jullie wel gemist! Volgende keer BBQ night!
Iedereen dank je!

Anoniem zei

40 worden is natuurlijk even slikken, persoonlijk vind ik het wat truttig klinken... Maarrrr...als jeje verjaardag zo goed viert als ik heb gedaan dan maakt het nix meer uit.
Al die mensen speciaal voor mij om mij heen, zo blij, zo lief, met een muzikale omlijsting van dj camping die de hele avond & nacht aanvoelde als een warm bad. Het was gewoon geweldig. DANK!

Camping zei

Doe mij ook zo'n veertig-feestje. Dóór het geluid hoorrrrrrrrr, poei...

Anoniem zei

smook: fijne mix Camp.
Overgang van Pray naar Ulrich is heel fijn.....(understatementje)

Anoniem zei

Tweem:
Compositie 9.5, uitvoering 9.0,ik ben een beetje jaloers op djeze camping....

Camping zei

wow, ik blush...