donderdag 6 maart 2008

last minute

Nu de SJOEMPIEFOURTYPARTY zich binnen de 48-uur-grens bevindt, is de vraag gerechtvaardigd of het uberhaupt wel zin heeft om u nog te verleiden tot het omarmen van een nieuwe lieveling. Bovendien gaat het alweer over een plaat van M83... Ja, ik moet er echt voor gaan waken dat ik niet in een one trick pony verander. Maar ja, ondanks het door mijzelf opgelegde ontmoedigingsbeleid doe ik het tóch! Ik ben nou eenmaal een pathologische plugger. Dus als ik dan zo'n fenomenale plaat als de Jori Hulkkonnen-mix van M83's Couleurs voorbij hoor komen, dan moet ik het woord verkondigen; dan bestaat er even geen wilsbeschikking. Nope, dán wordt het dwangmatig. Hoe dan ook, luister na de imponerende afterhours-electronica van onze Franse geweldenaar. Ik zeg, zaterdagochtend, rond vijfen...

LISTEN&LOAD: Couleurs (Jori Hulkkonnen Mix) - M83
INFO: M83 op het net

1 opmerking:

Anoniem zei

smook: mooie tijd