woensdag 19 maart 2008

NIET meer van hetzelfde!

OK, shoot me (nou ja, liever niet natuurlijk), maar ik kan me zo voorstellen dat er een zekere Ame-moeheid op de loer ligt. Tsja..., heláás! Ik zit dus nog altijd middenin in de Ame-mode. Deze: klik, klik, klik. Werkelijk weerloos. Totaal gegijzeld door de Duitse magiers. Voor de tweede keer, zoals u zich wellicht nog herinnert. Want toen dit blog nog niet zo lang uit de luiers was, maakten we hier op de camping al een diepe buiging voor de Ame-outfit. Aanleiding destijds was Enoi.

...luxeprobleem...

Die stoomboot is echter niet eens Ame's bekendste offering. Dát is namelijk Rej en pas onlangs merkte ik op dat dit legendarsische minimal-meesterwerk nooit de poorten van de camping passeerde. Belachelijk! Zetten we dus ogenblikkelijk recht. Méde omdat ik onlangs een uitzinnig koele Rej-riemiks op de kop wist te tikken, die in vergelijking met het origineel volgens mij zelfs nóg iets heviger binnenkomt. Naja, luxeprobleem. Enniewees, vangen: de miks en de oorsprong. Hogeschoolhouse!

LISTEN&LOAD:
Rej (A hundred birds remix) - Ame
Rej (Original Mix) - Ame
INFO: My Ame Space

1 opmerking:

Anoniem zei

Lekker deuntje.......