maandag 14 april 2008

Gemene deler

Lag al een week of wat in stukjes op de plank en zojuist voltooid: STRANGE RELATIONSHIP (DJ Camping's Style Clash Kit). Een miks met een missie! Of misschien beter; met een opdracht. Want ik was benieuwd wat het zou opleveren als je bij een miks uitsluitend van twee genres gebruik kon maken. Twee behoorlijke botsende stijlen, die je dan óók nog eens verplicht om-en-om zou moeten draaien. A-B-A-B enzovoorts. Gewoon, geinig experimentje. Als tegenpolen koos ik zachtmoedige, goeddeels akoestische folkpoppers enerzijds en hypnotiserende minimal-technotrippers anderzijds. Precies, een strange relationship..., zou je denken. Mais non! In de praktijk blijkt dat de bedeesde unplugged pop en de bedwelmende bieten elkaar eigenlijk uitstekend verdragen; dan is die relationship opeens helemáál niet zo strange. Integendeel, 'tis een vloeiende moezikale estafette. The best of both worlds!

LISTEN&LOAD: STRANGE RELATIONSHIP (DJ Camping's Style Clash Kit)
KLikt de Pic voor GRÓÓT artwork en tracklist

1 opmerking:

Anoniem zei

Sjoempie says;
Oh dj camping, u de muziek, en ik de reservering van de tent & de fiets! Ik zit nu met Moby op mijn hoofd en dat kietelt overal kan ik zeggen... Late night heet dat liedje... oeh hé.. Ik neem een voetenbadje voor u mee en heerlijke voetenmassage olie... En wat zou het fijn zijn als we konden zeggen; Hè, nou ben ik toch de zonnebrand vergeten! Let op mijn woorden, in ons 40e levensjaar wordt de vlucht naar paradise beter dan ooit.