zaterdag 5 april 2008

Popverdorie, heb je 'r weer eentje!

Heb je nét een interbellum voor het ambachtelijke poplied aangekondigd; komt Georgie James doodleuk met Cake Parade voorbij zeilen! Ja, lekker is dat... Zo komen we dus nóóit van die popjuwelen af. Mmmmmmmmm..., zit niks anders op dan met volle teugen te genieten van de paradijselijke arrangementen en de instant liakable melodie die La James hieronder uit haar mouw schudt. Kan erger.

LISTEN&LOAD: Cake Parade - Georgie James
INFO: Georgie's home

1 opmerking:

Juapo zei

Yo DJ, het is echt te leuk maar moeilijk om bij te benen laat staan neer te laden! Ploesminoes 6.7 posts per dag. Foek a doek man het kost me moeite om alles te lezen en van luisteren komt weinig omdat deze dude gemiddeld slechts 1 km per dag op de fiets zit komt er van luisteren in de toet nu ook niet zo veel. Oh well, gelukkig heeft die psych van jou gezegd dat je binnenkort een nieuw onderkomen moet zoeken en dan komt deze lavastroom tijdelijk weer even tot stilstand en dan zijn wij camping bezoekers in elk geval gezegend met een flinke lente voorraad tunes! Mag ik nog 1 verzoekje doen omdat het mij nog niet gelukt is om de nieuwe single van dEus The Architect te luisteren... en die verwachten we toch zeker echt wel in Biddinghuizen deze zomer!! O ja, voor ik het vergeet heb ik nog een tipski voor aankomende K-dag 2008 zeker kijkend naar de posting van vorige week zondag van Villalobos kan ik je vragen om ook naar ons westelijke stadstrand te komen overdag want daar tipt DJ Renzo; Circoloco met Luciano, Tania Vulcano, Magda, en 2 of 3 Roemeense gypsies die helemaal Luciano en Villalobos adept zijn.. Cool dus....