zondag 20 april 2008

Roel H, met de H van Heaven

Kómt 'ie weer: het repeteergeweer. Jaja, ik val in een peilloos diepe herhaling, maar de zendingsdrang is dermate hardnekkig, dat ik het woord blijf verkondigen. Al is het voor de zestienhonderd-en-zestiende keer! 'Waar HEB je het in Godesnaam over Camping?', liplees ik in the blind en u heeft gelijk. To the point. Ik heb het over de schoonheid van housemuziek; over het soort dat je voorzichtig optilt en je daarna op een wolkje afzet. Daarboven is alles echt, puur en prachtig. Het licht is wit en... Lalala, dididi, poehpoeh, nounou! Sorry-mijn-naam-is-Corry, ik was weer even aan het hemelfietsen. Heb ik vaker als zulke zaligheid als ondergaande voorbij zweeft. Nu vanaf de grond. Luister naar Roel H's Dancing Bears: een tintelende track uit de hors categorie van de electronische dansmuziek. Als een zachte aanraking; het moezikale equivalent van butterfly kisses. U weet niet wat een butterfly kiss is? Tsja...

...en die wás al perfect!...

Back to the bears. De Dancing Bears. Hieronder hoor je het origineel én de riemiks van Freeform Five. Oe-aa! Freeform Five! De Camping wordt wakker, want FF voorzag ons in het verleden van vreselijk veel vertier op de vloer. Goed dat ze er weer zijn. En nog beter om te horen dat ze 't niet hebben verleerd. Aux contraire! Met hun getemporiseerde bewerking van Dancing Bears zetten ze de puntjes bijna letterlijk op de i en overtreffen ze zelfs het origineel van onze landgenoot. En die wás al perfect! Mooi menson. Next Reunion (up north?), deze om drie uur.

LISTEN&LOAD:
Dancing Bears (Freeform Five remix) - Roel H
Dancing Bears (Original mix) - Roel H
INFO: ROEL H W W W

1 opmerking:

Anoniem zei

smook:
de luidsprekers zijn in de luidspreker hemel.
Reanimatie en shock behandeling mocht niet meer helpen.