maandag 7 april 2008

Fafafafantástisch

Het ging vanmiddag als een lopend vuurtje over de camping. 'Heb je het al gehoord? Riton's re-make van de Fafafa Song heeft een nieuwe riemiks!' Binnen het halve uur trilde elke tent van opwinding. Want het gaat hier dus wel even over één van mijn fafafafavoriete tracks van vorig jaar; de nummer 8 uit de Best Of Nul Zeven! En bovendien de allereerste track óóit op Campingdisco! De plaat met de onversneden Underworld-versnelling! OK dan, dat lijken me genoeg uitroeptekens. Hoewel, nee..., eentje nog: want Riton's Turbo Disco riemiks die je hieronder hoort, gaat gigantisch door het geluid! Zó goed ja. De full version van Ritons eerste inspanning wordt (net) niet getopt, maar verder... fafafa-vet, fafafa-fijn en fafafa-feest.

LISTEN&LOAD: Fafafa Song (Riton Turbo Disco remix) - Datarock
INFO: Ritontheweb

2 opmerkingen:

Juapo zei

we hebben het gisteren uit betrouwbare bron vernomen. nou ja, vernomen... het ging per ongeluk, een soort 'slip of the tongue'... oeps. En wij hoorden het ... toevallig

tja, en dan wordt het voor uw weblogger wel heel moeilijk om dit voor zichzelf te houden en wil ik het fantastische nieuws het liefst van alle daken schreeuwen... ik kan me niet langer inhouden! bij deze dan:



*** UNDERWORLD KOMT NAAR LOWLANDS!!! ***



p.s. sorry....

Bron: drievoortwaalf weblog, heden.

Anoniem zei

smook schreeuwt het uit: Yihaaaaaaaaaaaaaaaaa