dinsdag 22 april 2008

mushroomservice

Als kind liep ik ooit door een pittoresque Frans dorpje, waar de lokale middenstand ter vermaak van de toeristen de boxen buiten hadden gezet. En over die installatie klonk nogal populaire pianomuziek van een artiest die later foekin' Richard Clayderman bleek te zijn! M'n ouders kochten meteen een cassettebandje. En ik moet zeggen: toen vond ik het ook best wel mooi. Maar ja, ik was een kind. Hersens nog niet volledig ontwikkeld (en de oren kennelijk ook niet). Hoe dan ook, dit jeugdtrauma werd eventjes blootgelegd toen ik Elevation van de Israelische trance-band Infected Mushroom hoorde. Heel eventjes maar hoor, want Richard Clayderman zou dit nooit kunnen -tenzij hij tien kilo infected mushroom zou hebben opgegeten, maar daar zie ik 'm niet voor aan. Wat blijft over? Een verwarrende pianotrip, die desondanks toegankelijk is en hier op de camping zonder enige twijfel nog wel een paar keer door de buitenboksen zal schallen.

LISTEN&LOAD: Elevation - Infected Mushroom
INFO: Infected Mushroom op het net

Geen opmerkingen: