donderdag 10 april 2008

EARLY LL

Voel een ying-yangetje opkomen! Balans en zulks. Om na de stemmige deunen van José en Billy iets opgewekt op te wekken. Of nee, eigenlijk voel ik iets anders. Ik-voel-ik voel-wat-jij-ook-wilt-voelen en het gevoel is... [edit: ik heb alle flauwe antwoorden, onder protest, toch maar geschrapt] Het gevoel is... FESTIVAL! Dát voel ik. En volgens mij jij ook, als je The Age of the Understatement van The Last Shadow Puppets hebt gehoord. Dan verschijnen namelijk als vanzelf de beelden van stofwolkende volksverhuizingen en dampend tentdoek. Dan ruik je stro en bier. En dan zie je jezelf alweer zitten/liggen/staan/springen/hangen/dansen/rennen/vliegen/vallen-opstaan-en-weer-doorgaan! Dát doet deze plaat. Festival friendly fun, amigoes. Drukken met die download-duim!

LISTEN&LOAD: The Age of the Understatement - The Last Shadow Puppets
INFO: The Last Shadow Puppets op Youtube

Pie-S: Dit nog: waarom is deze single zo geweldig? Omdat Arctic Monkey-Alex Turner in de band zit!

Geen opmerkingen: