donderdag 27 december 2007

levend

Voordat ik de Top 3 van mijn 50x07 onthul, zal ik eerst nog mijn 3 Live-momenten van Nul zeven ontsluiten. En dat was voorwaar niet makkelijk. Want ik moet bekennen dat mijn concertmoyenne dit jaar schandalig laag was. Dat mag, neen, dat moet in Nul Acht wel anders. Maar goed, aan drie kom ik nog net, gelukkig... Vangen!

3) Jimi Tenor / Patronaat
Als we met z'n dertigen waren, dan was het veel. Maar het weerhield de wereldvreemde Fin er niet van om ons te verwennen met een voortreffelijke space-jazz-funk-revue
2) Boys Noize / 5 Days Off
De Duutsers knikkerden op dag 3 van de vijfdaagse een hersenschuddendharde en compromisloze set in onze mik. Impressive!
1) Kaiser Chiefs / LL
Niet in het minst vanwege Sjoemps 'Piek ik te vroeg?', maar natuurlijk óók vanwege de energieke, innemende en rauwe britrock-ravage.

LISTEN&LOAD: Oh my god (live) - Kaiser Chiefs
INFO: Kaiser Chiefs op het net

Geen opmerkingen: