dinsdag 11 december 2007

wie-wie-wie-wie?

Het ligt op het puntje van m'n oor, maar ik kom er niet op. Help wanted miamigo's! Waar lijkt dit op? In de geboorteakte staat Fame van Kid Alex feat. Kimo, maar is dat wel zo? Ik zou namelijk zwéren dat dit een koffer is. Of een halve. Of misschien een schaamteloze rip off. Aiaiai..., dit klinkt zoooooo bekend. Jij een idee? Een aanwijzing? De gouden tip? Help zoeken! En dat is bepaald geen straf, want in de tussentijd hoor je namelijk een ultra aanstekelijke, vol-vette poprocker. Lekker ongewassen, met vieze nagels en modder onder z'n schoenen. Jankende gitaren, piepende synths en knarsende vocalen. En mocht Fame toch gewoon van Kid Alex zelf zijn; dán zeg ik: de Kid for president!

LISTEN&LOAD: Fame - Kid Alex feat. Kimo
INFO: Kid Alex Web

2 opmerkingen:

Juapo zei

Ciao Campster! Dit doet je inderdaad aan Van Alice denken. Geen idee wat maar ik zoek altijd op de lyrics en zie hieronder het resultaat. Is er nog ruimte op jouw BONZ???
Pie-es; er is een kleine gettoogether in aantocht met sportieve teint; ok die laat die sport maar zitten maar als je oppas kan krijgen of je snor kan drukken dan ben je volgende week van harte bienvenu bij ons in de Jordaan! Een hapje en geen gekke WGD taferelen voor die ongeboren spruit maar wel wat echte vinyl op onze draaitafel!
Maar goed ik dwaal af; de lyircs, niet om lyrisch van te worden maar dat doet de muziek al;

Kid Alex - Fame Lyrics
hey sally does your mama know
where you've been dancin and then you have gone to street
my babe, yeah
how much does it cost baby darl to give me a show and barrie it all
away for fame, for fame oh oh oh oh

CHORUS
sally you are my only girl
i keep you like my pretty girl
you can have everything in this world
for fame
stars in your eyes girl and you don't know
the color you are blind
if you don't play the game, yeah, for fame, for fame

why don't you kiss me in diverse things
i'm feeling like a dying fame
is this the right time to say something to you, to you
when you gogo high in the back of the club
do you think a million having a barb
that eternal thing that this could be the end, the end

CHORUS
sally you are my only girl
i keep you like my pretty girl
you can have everything in this world
for fame, for fame
stars in your eyes and you don't know
the cover you are blind
if you don't play the game, yeah, for fame, for fame

(instrumental bridge)

hey sally does your mama know
where you've been dancin and then you have gone to the street
my babe, yeah
and how much does ist cost baby darl
to give me a show and barrie it all
away for fame, for fame oh oh oh oh

CHORUS
sally you are my only girl
i keep you like my pretty girl
you can have everything in this world
for fame, for fame
stars in your eyes girl and you don't know
the cover you are blind
if you don't play the game, yeah, for fame, for fame

hey sally
you are my only girl
for show my baby world
we gone away sometimes, sometimes
(CHORUS repeated in backround)
hey sally
you are my only girl
for show my baby world
we gone away sometimes, sometimes
hey sally

Camping zei

KOELIO! Thnx!