vrijdag 14 december 2007

Guilty as charged

Kijk even de andere kant op pls, want hier komt een very private guilty pleasure: Eighties coming back van Claire's Birthday. Dit was een paar jaar geleden de inzending van Wit Rusland - maar het kan ook Letland of een belendend republiekje uit het Noord-Westen van de voormalige USSR zijn geweest - bij het Eurovisie Songfestival. Dat ik daarnaar keek is al een wonder op zich en dat ik zowaar een leuk liedje hoorde zo mogelijk een nóg groter wonder. Uiteraard eindigde het nummer ergens in de kelder van de competitie, hetgeen in die parade der talentlozen dan weer een positieve refentie betekent. Hoe dan ook, daags erna zocht en vond ik dit popniemendalletje op Slsk en sindsdien beleef ik er nog elk jaar veel plezier aan. Want Eighties coming back is mijn afsnijroute naar een goed humeur. Compacte pop voor een goed gevoel. Fout? Oh ja. Fijn? Oók! C'est ca...

LISTEN&LOAD: Eighties coming back - Claire's Birthday
INFO: Claire's Birthday on U-Pop

Geen opmerkingen: