dinsdag 4 december 2007

onbescheiden

De BONZ van Smook deed 't 'm. Hij fietste de D.A.N.C.E.-riemiks van yours truly tussen zijn tien favo songs van nul zeven en dát bewoog mij om het ding uit de Silent iPod Disco te wrikken om 'm vervolgens als stand alone riemiks tussen uw ogen te mikken. En hier is 'ie dan: Justice's D.A.N.C.E. in de DJ Camping's Mayamiya Mix. Opgebouwd uit - even tellen - zes verschillende riemiksen van dit Franse feelgood-kanon en ingeent met extraspeciale Campingeffecten. Negen minuten en twee seconden party pleasure. Géén juffertje, maar een briesend beest dat óók op non-silent disco's wel eens slachtoffers zou kunnen maken (al zeg ik het zelf). Enniewees, ik vind 'm best OK-olé-olé. DO THE DANCE!

LISTEN&LOAD: D.A.N.C.E. (DJ Camping's Mayamiya Mix) - Justice
INFO: DJ Camping on the web (hahahaha)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ok campinggasten, hier even jumping. Ja, ze leeft nog! Vette griep en even gedesillusioneert.. Wat is er aan de hand? Als jump myamio hoort van Underworld dan dacht ze; hij heeft het over mi amie oh! Vrij vertaalt zoiets als mijn lieffie oooh! Nou, niet dus.. gewoon ordinair hallo miami?! hè.. jammer nou. Ach het blijft leuk.
Ik zal ook nog even mijn top 10 doen. Kan het nog dj camping?