donderdag 28 juni 2007

KOELE OOM

De recente toevoeging van Unkle aan de LL Line up veroorzaakte bij zowel Billy Boy (aka Timmerik) als Smook onlangs behoorlijk heftige zoniet extatische reacties. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo goed begreep. Unkle is goed, zeker, maar rechtvaardigt zijn komst ook de pocket-polonaise van de boys? 'Mwah'. Totdat ik zojuist op Unkle's Chemistry stuitte. Jezoesjozefmariaendeheiligegeest! Hallelujah! GE-WEL-DIG! Ik snap het, ik snap het! Zeg, en over die polonaise... waar sluit ik aan?

LISTEN&LOAD: Chemistry - Unkle
INFO: Unkle on Myspace

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Smook zegt: zalk dan maar iets terugkrabbeeln over Ukle. Hij heeft een paar erg goede nummertjes gemaakt (ik ook het afgelopen jaar, overigens meer dab eeb paar, maar dit geheel terzijde)echter ook veel slecht te verterennummers.
Deze is wel weer ok natuurlijk

Anoniem zei

billieboy: niet alles is overweldigend maar toch enkele hele fijne,,,,en nu dus weer ééntje. lekker hóóóóóóór!