vrijdag 15 juni 2007

asociaal

Ja hallooohooo! Of ik hier een heleboel mensen een plezier mee doe weet ik niet, maar om de zoveel tijd MOET er gewoon full force een asociale, oncomfortabele, compromisloze bloedneus-electro-track uit. Op de vrijdag bijvoorbeeld. Dan heb je aan Super Commodore een goeie. En als 'ie ook nog geriemikst wordt door Philipe de Boyar, dan weet je helemáál dat je geen vrienden maakt. Maar toch, vrienden, toch moet je 'm 'ns proberen. Gewoon keihard op de KTF. Dan weet je wel meteen dat het weekend is!

LISTEN & LOAD: Coline (Philipe de Boyar remix) - Super Commodore
INFO: Super Commodore on Myspace

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Smook zegt: als UNKLE "de unkle " is die we kennen van de reuni dan wordt het nog leuk op L.L.

Zie verder www.graz.nl

Anoniem zei

Zal Graz even checken en vanavond de LLLine up in de rechterbalk bijwerken. Denk wel dat het onze UNkle is, ja. Naaaaaaaaaais!

Anoniem zei

Smook zegt: overigens goede tipjes die je geeft.
Ik geniet me suf van trentemoller. Wat is dat geweldig zeg. Dus mensen,....

Anoniem zei

Eu, leuk om te horen man! Dus die 'An evening with Bobi Bros' bedoel je? Ja, Bibi Bros, dat moet de titel zijn (;
Enniewees, in de categorie heb ik er nog wel een paar. Stay tuned Bobi!

Anoniem zei

Smook zegt: en vergeet zijn 2006 album niet, "the last resort" . Goed hoor!

Anoniem zei

Ah bon, ga ik meteen checen, kenniknognie! Thnks voor den tipski.