donderdag 7 juni 2007

control-freak

Je kunt wel merken dat ze muziekbizz zich voor het naderende festivalseizoen aan het warmlopen is, want plotseling drukt de ene na de andere killertrack z'n neus tegen het raam. Net als 'rokjesdag'. Maanden denk je, 'waar zijn ze toch?', en dan zomaar, vanuit het niets, is daar de invasie van blote benen onder kokette rokjes. Mmmmmm.... Maar ik dwaal af, geloof ik.

Terzake: dat de vloedlijn opeens vol ligt met aangespoelde supersongs is voor een gemankeerd miksmannetje als yours truly natuurlijk dolle pret. Ik jut me een hoedje en - jullie kennen je Pappenheimer - de buit moet dan natuurlijk zo snel mogelijk in een miksje verwerkt worden. Daar zijn de nachten voor, toch? Zodoende: Camping's Out of Control Miks. Out of Control???? Ja, weet ik veel! Je moet wat.

...apetizer...

Veel nieuwe oogst dus. Recente tipski's zoals Ame en Electric Six zitten er in. Maar ook Groove Armada's perfecte popper Song 4 Mutya. En Headman! Hij was even uit beeld, daarom gelijk maar met twee tracks. Ook van de party: Gwen Stefani, die voor de remix van haar nieuwe single 4 In The Morning toch Paperface Jacques Lu Cont maar weer eens opbelde. Inmiddels kennen we weliswaar het trucje, maar het trucje werkt nog wel! Verder nog Soulwax die de Klaxons op de snijtafel leggen, een briljante muzikale thriller van het nieuwe Justice-album en een werkelijk buitengewoon brute Mr. Oizo-remix van Killing in the name of. En nog veel, véél meer!

Alleraardigste apetizer voor 4 juli, al met al.

LISTEN&LOAD: Camping's Out of Control Miks

Geen opmerkingen: