zaterdag 16 juni 2007

Left overs

And now for something completely different (we hebben nog een dag, dus moeten we waken voor Trentemoeheid). Dus. Listen. De WGD-editie van de LLReunion staat ons allen nog helder voor de geest natuurlijk! Nou ja, 'helder' is misschien nou net een wat ongelukkige woordkeuze, maar u catcht mijn drift. Enniewees, als het om de moezika gaat, wil ik nog wel eens iets te enthousiast worden (hysterisch zeggen anderen). En dat was ook het geval toen ik voorafgaand aan WGD alvast even 'een paar' korte voormiksjes ging bakken. Geen complete miksciedies á 80 minuten, maar korte miksjes van een noemmertje of drie, vier. Gewoon voor ertussendoor. U ziet 'm al aankomen: 'een paar' voormiksjes werden er 'veel te veel'. Zoveel dat we drie etmalen non stop hadden moeten partyen om ze allemaal langs te horen komen -wat op zichzelf helemaal geen slecht idee is, drie etmalen...

Onlangs luisterde ik wat van dat vlijtige voorwerk terug en potjandosies, ze waren best leuk! Daarom mik ik vanaf heden om de zoveel tijd zo'n micromiksje over de schutting van de Campingdisco. Hier de eerste, straks de tweede. Met de titels kun je overigens leuk hints spelen over de nummers die erin zijn verwerkt, maar, foek it, ik kan het net zo goed voorzeggen (er kan er maar één Frank Kramer zijn...): Last Splash van The Breeders, Via van dEUS en Lullaby van Shawn Mullins. Makkie: SPLASH VIA LULLABY.

LISTEN&LOAD: SPLASH VIA LULLABY (a Camping Micromiks)

Geen opmerkingen: