zaterdag 23 juni 2007

????

Zij die de moeite namen de Kiss Camping (Kiss him!) Miks te rippen en dat ding ook nog eens tot het einde hebben gedraaid, kennen deze tipski inmiddels. Al die anderen (dat zijn er véél) hebben mazzel, want ik poost 'm hier separaat. Eén probleempje: ik weet niet helemaal welk nummer hier door wie tot moes wordt geslagen. Tis namelijk een mash up en volgens mij wordt de rode draad gevormd door een song van de Killers (of toch niet?), waar de maker een aantal popclassics op de achtergrond laat figureren. Dat maakt deze track niet alleen nogal briljant, maar tegelijkertijd óók een hele geinige muziekquiz. Zo hoor ik bijvoorbeeld Let it be van The Beatles, Prince's Sign of the Times en No Woman No Cry van Bob Marley. Maar er zit op zeker meer achter. Wie doet een gooi? En laat het vooral ook weten als je de main-track herkent. Naam & rugnummer pls. Zoekplaatje dus.

LISTEN&LOAD: Mash up - Unknown
INFO: Unknown

1 opmerking:

Anoniem zei

Dan kop ik mijn eigen voorzet maar in. Want inmiddels weet ik dat de main-track van de The Bravery is. Titel van het nummer nog steeds een groot vraagteken by ze way.