vrijdag 22 juni 2007

Mes amies! Ik hoorde dat er gefeist gaat worden, cette weekende? Ah bon. Me like zu parties! Daar draag ik natuurlijk graag een petite steentje aan bij, middels deze Micromiks, u weet wel: de korte maar krachtige left overs van de WGD-Reunion. En waarom deze het destijds niet tot in de decks geschopt heeft, is me een raadsel. Want 't is een party-bomb if there ever was one (poehpoeh-nounou, das mijn gebruikelijke overdrijving he...)! Luister naar BRO GOT PREACH: da's het live LL-lijflied Bro Hymne Tribute van Pennywise, gevolgd door The Kinks met het legendarische You really got me now en de tegen alle verwachtingen in zeer geslaagde lawaaierige Madonna-cover Papa don't preach van dochtertje Osbourne. Alors, get zu partie started!

LISTEN&LOAD: BRO GOT PREACH (a Camping Micromiks)

Geen opmerkingen: