maandag 13 augustus 2007

3

Drie dagen na vandaag (twee voor enkelen) is het showtime. Dan duiken we weer onder in die verslavende vrijstaat in de polder. Zin? Mwah... (;

Ter meerdere eer en glorie van wat ons te wachten staat, stuur ik u deze miks als vooruitgeschoven pion. Retteket, lang leve de voorpret! Luistert naar de kernachtig getitelde: Just How Low can Camping go? Very Low(lands)! Voorpret Extravaganza by DJ Camping (...it's the unofficial 2007 Prie-Lowlands-miks). Of deze miks zo'n titel verdient, is overigens arbitrair. Want ik moet er wel meteen bijzeggen dat 'ie eigenlijk helemaal niks met de komende LL-editie van doen heeft. Deze frisbee bevat namelijk geen enkele act van de billing. Neen, niet één. Ik had eenvoudigweg onvoldoende bruikbaar materiaal beschikbaar om een representatieve selectie van de 2007-line up te maken.

En waarom prijs ik 'm dan toch aan als LL-voorpret-miks? Nou, dat leg ik uit (beetje improviseren...). Denk zaterdagnacht. Denk Alpha-disco. En? jaha. Precies, dit ding kan héél goed dienst doen als pretentieloze partymiks tijdens de Alpha-disco. Een ideale melange van cheesy evergreens, dampende LLReunion-classics en prikkelende nieuwkomers. Ik zeg, Alphadisco! Nou, leuk geprobeerd toch? Fun ermee!

LISTEN&LOAD: Just How Low can Camping go? Very Low(lands)! Voorpret Extravaganza by DJ Camping (...it's the unofficial 2007 Prie-Lowlands-miks)
Pic-clicking-for-track-listing

Geen opmerkingen: