vrijdag 3 augustus 2007

Annie, hou jij mijn tassie...

Bordjes bij de hand? U mag weer poenkten geven! Op de stip staat deze keer Bucci Bag van Andrea Doria: de onvolprezen vloervuller die in 2003 iedereen, maar dan ook iedereen in een nanoseconde aan het dansen kreeg. Die ja. Die moderne klassieker is onlangs opnieuw uitgebracht, voorzien van de nodige riemiksjes natuurlijk. Alsof die er nog niet waren... Want ook ten tijde van het debuut was het al bal. Zo nam bijvoorbeeld Playgroup-boss Trevor Jackson Bucci Bag met succes onder handen. Van de 2007-riemiksen gaan hier de handen het hardst op elkaar voor de make over van Dino Lenny. En dan nu aan u: het origineel, de Playgroup-versie of de 2007-riemiks van Dino Lenny? Of none of the above... Kan en mag natuurlijk ook. Bordjes omhoog!

LISTEN&LOAD:
Bucci Bag (orginal) - Andrea Doria
Bucci Bag 2007 (Dino Lenny & Andrea Doria vocal remix) - Andrea Doria
Bucci Bag (Playgroup remix) - Andrea Doria
INFO: Andrea Doria on Myspace

3 opmerkingen:

Anoniem zei

JOOO DJ, ik geef mijn poenkten aan de playgroup remix... De electronic mix van Dino vond ik iets te liefjes naar mijn zin...
Het blijft wel een verdomt lekker nummer hé !
Timmerik
PS hoe sta je ervoor qua kaartje?

Anoniem zei

Yo Timmerik, uhm... nog geen kaartje... De Mojo-connectie is opgedroogd. Nu maar even op Marktplaats kijken of zo. Nou ja, komt vast wel goed.

Anoniem zei

smook zegt: godver! E...l!Dat gaat dus nog lastig worden las ik net in de Telegraaf. dat wil zeggen: voor 400,- heb je een kaartje waarvan je niet weet hoe (il)legaal die is.. Ah, doe je best, palease!